MC 1+2/18 právě v prodeji
V aktuálním čísle najdete:
Super Duke R po 50 000 km
Yamaha R1 po 20 letech
Ducati Panigale V4

najdete ve všech dobrých trafikách

zavřít informace
Motocykl online
Chci inzerovat

Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6

Srovnávací test

JEDNA JE TVOJE!
Pokud hledáte ve světě motocyklů partnera na každodenní soužití, zjistíte, že je to skutečně nesnadná volba, protože všestranné biky jsou dnes velmi vyrovnané, levné a čím dál tím více atraktivní. Na následujících stránkách se dozvíte, který stroj by vám mohl vyhovovat. 




SROVNÁVACÍ TEST: Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6

Bylo by to tak jednoduché, kdyby bylo možné sestavit si motocykl z jednotlivých přísad, jako třeba dobrý pokrm… Člověk by vzal perfektně čalouněné sedlo z Kawasaki, přidal výkonný motor Suzuki, lehká kola Hondy a ochranu proti větru z mohutné BMW. Takový motocykl lze však sestavit nanejvýš na šrotišti. Jinak zkrátka musíme akceptovat to, co nám výrobci nabízejí.

 Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6
Toto kvarteto nabízí akurátní výkon, aby rutinéři nebyli znuděni a nezkušení přetíženi. Tak akorát!

Ve střední třídě však nyní zavanul opravdu svěží vítr. Honda svému bestselleru CBF 600 již loni dodala spolu s hliníkovým rámem novou kapotáž. Také dobře prodávaná Kawasaki ER-6n byla nedávno poctivě přepracovaná. A Suzuki s Yamahou? Ty poslaly do arény zcela nové modely Gladius a XJ6. Z této povedené čtveřice je cenově nejpříznivější Honda CBF 600, již momentálně dostanete za 165 000 Kč (185 000 Kč včetně ABS). Na druhé pozici se usadila Yamaha XJ6 s cenou 174 990 Kč (194 990 s ABS), ale neméně atraktivní Kawasaki ER-6n je o pouho 
Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6
  u stokorunu dražší (175 000, respektive 195 000 Kč s ABS). Paradoxně nejdražší je u nás nová Suzuki Gladius, která jako jediná zatím nemá k dispozici ABS. Tento systém se bude dle slov výrobce dodávat až ve druhé polovině roku. S cenou 184 900 Kč bez ABS je Suzuki o necelých 20 000 Kč dražší než cenový lídr CBF, což pro mnohé může býti rozhodující. Ostatní bude nejspíš zajímat, jaké jsou vnitřní hodnoty tohoto čtyřlístku. 
72, nebo 78 k – je to velký rozdíl? Přirozeně by zde bylo možné položit také otázku: dvouválec nebo čtyřválec? Jak Yamaha, tak i Honda uvádějí pro své čtyřválcové motory jmenovitý výkon 78 k, dvouválce Kawasaki a Suzuki poskytují dle papírové formy 72 k. Na zkušebních válcích se později ukazuje, že ER-6n se 74 k při 8600 1/min a Gladius se 75 k při 8300 1/min jsou těsně u sebe. A oba motory jsou pak na úrovni XJ6, která s výkonem 74 k při 9700 otáčkách zůstává poněkud pod uváděnými hodnotami, zatímco Honda s 80 k při 10 400 1/min je naopak překračuje. To už o něčem vypovídá. Ale rozhodně ne o všem.

 
Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6

 Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6   Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki 
Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6   Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6
Vyvážená mistryně zatáček v nenápadném, jednoduchém obleku, s přesným držením linie a dobrými kvalitami pro běžný provoz hledá partnera, zn.: trvalý vztah.

Mnohem důležitější je, jak je tato síla reálně využitelná, a koneckonců také, jaký z ní máte pocit. Ve zrychlení mají oba dvouválce nad čtyřválci navrch, i když jen nepatrně. Přibližně při 9000 1/min dávají jak řadový dvouválec Kawasaki, tak i V2 Suzuki na zadní kolo o pět až osm koní více než jejich čtyřválcová konkurence. Totéž platí i pro točivý moment. Dvouválce jej mají o pět až deset newtonmetrů vyšší a zajišťují tak podstatně lepší hodnoty elasticity. Při tomto srovnání je zajímavé, že Honda svůj vyšší špičkový výkon nedokáže v běžném provozu  
Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6
  pořádně využít, a to z více důvodů: Má nejdelší stálý převod, musí utáhnout nejvyšší hmotnost 223 kilogramů a maximální výkon je k dispozici až příliš pozdě. Při pohledu na diagram tažné síly, který ukazuje, jaký výkon se skutečně dostane až na zadní kolo, je zřetelné, že Honda svou výhodu několika koní navíc může na nejvyšší rychlostní stupeň využít až od rychlosti 170 km/h. Pod touto hranicí je celá konkurence silnější…
To jsou fakta – změřená, vypočtená, vyhodnocená. Ale co říkají subjektivní dojmy a pocity? Suzuki dala modelu Gladius navzdory emisní normě Euro 3 nejenom více síly, nýbrž i elán, který možná mnohým připomene první modely SV 650 s karburátory: V2 se vytáčí radostně a jadrně, pohonná jednotka je stále hladová po otáčkách a v tomto poli je jednoznačně motorem, který nabízí největší zážitek z jízdy. Dvouválec Kawasaki působí také velmi radostně a jeho ochota k vytáčení je ještě o kousek větší než u pohonu Suzuki, tento pocit malinko kazí fakt, že rukojeť plynu má těžší chod než u Suzuki.

 Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6

 Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6   Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6   Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6

Má někdo zájem? Uměřený exot s řadovým dvouválcem a dobrými způsoby hledá člověka s rozumem a ohebnýma rukama.

Yamaha XJ6 působí v této společnosti nenápadným dojmem. Velmi jemná reakce na plyn, měkký chod motoru a zdrženlivé brumlání z výfuku činí z nového čtyřválce příjemného společníka. Kdo má raději jadrnější projev, přijde si na své u Hondy, protože motor má trochu hrubší chod (aniž by však nervoval) a jeho výrazný zvuk připomíná zlaté časy, kdy motory ještě poskytovaly jezdci akustický zážitek. 

###

 Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda 
CBF 600 a  Yamaha XJ6  Jak má dnes člověk sedět? Zcela pohodově, nebo raději aktivně s nádechem sportu? Dobrou ergonomii najdete u všech zmíněných biků, na mírné rozdíly mezi modely si lze časem zvyknout. Pokud jde však o komfort na dlouhých cestách, jen řidič Hondy působí po deseti hodinách jízdy relativně uvolněným dojmem. CBF 600 totiž nabízí kromě nejlépe čalouněného sedla také nejvíce místa. Zde je také největší vzdálenost jak mezi sedlem a stupačkami, tak také mezi řídítky a plochou sedla. Navíc je CBF jediná v tomto poli, u které je možné výšku sedla nastavit (770 nebo 800 milimetrů). Za ní se z hlediska pohodlí umístila Yamaha, která působí celkově drobnějším dojmem než Honda a kvůli svému užšímu sedlu nabízí nepatrně menší pohodlí. Čalounění sedla XJ6 by mohlo býti o něco tužší. Nejblíže řídítkům sedí jezdec na ER-6n. Ta jsou však trochu podivně zalomena a člověk má pak někdy pocit, že za ně doslova tahá. Také nohy je nutné více ohnout než u ostatních motocyklů tohoto srovnání. To je skutečnost, která může vadit především vysokým jezdcům.
Z hlediska pohodlného polykání kilometrů je s odstupem nejslabší Gladius –  tedy minimálně testovaný exemplář s úzkým, nízkým sedlem, které poskytuje jen o málo více komfortu než kůží potažený kus dřeva. Za příplatek 1866 Kč však Suzuki dodává lépe čalouněné sedlo, které výšku sezení zvyšuje ze 790 na 810 milimetrů. Kromě této slabiny sedla nutí Gladius svého řidiče k nejsportovnějšímu držení těla, což je dáno daleko vpředu umístěnými řídítky a rovněž velmi ostrým úhlem kolen.

 Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6

 Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6   Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6   Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6

Svěží samotář se silným srdcem a snadnou ovladatelností by se chtěl touto cestou s někým seznámit. Drobné postavy mají přednost!


Quo vadis aneb změna směru: Kdo z vás by nechtěl konečně nalézt někoho, kdo dělá přesně to, co se od něj požaduje, a bez námitek? Toto přání dokáže alespoň částečně splnit Yamaha XJ6. Ostatní stroje nezatáčejí tak snadno a jistě, nepohybují se s takovou lehkostí. U Yamahy stačí mírné zatažení za řídítka, která dobře padnou do rukou, a stroj jede bez odporu tam, kam člověk chce. Při jízdě budí XJ6 pocit, jako by byla o půl metráku lehčí než ostatní tři. Teprve při extrémně sportovní jízdě se negativně projevuje komfortní nastavení odpružení a do podvozku se dostává neklid. Naopak na špatných cestách zanecháváYamaha  XJ6 nejlepší dojem, protože jak vidlice, tak i pružicí jednotka reagují příkladně.
Ani brzdám Yamahy nelze nic zásadního vytýkat, ve srovnání s Hondou však působí tupěji a vyžadují větší ovládací sílu. Není divu, že kapitolu brzd rozhoduje CBF jednoznačně pro sebe: Často citované uchopení páčky jen dvěma prsty stačí k tomu, aby stroj v případě potřeby zpomalil tak účinně, jak to dokáže jen pevná zeď.
K tomu se hodí i poměrně tuhé nastavení prvků odpružení CBF. Naopak na silnicích třetí třídy musí řidič oželet trochu komfortu, protože tvrdší pružicí jednotka přenáší rázy. Přesto lze nastavení podvozku označit za povedené. V tomto srovnání nabízí nejlepší odezvu Honda. A také nejpřesnější řízení, i když v porovnání s Yamahou nepůsobí tak ovladatelně a nezatáčí s takovou samozřejmostí jako Yamaha XJ6. Poslední výtka může být určena pro zastaralé obutí Bridgestone BT 57, jehož vlastnosti z hlediska ovladatelnosti nejsou zrovna omračující.

A vůbec, pneumatiky:
Na modelu Gladius namontované Dunlop Sportmax Qualifier „J“ zde příliš nenadchly. Suzuki má tendenci k jízdě větším obloukem, než bylo zamýšleno, a zatáčí v podstatě dosti neurčitě, člověk by téměř řekl vzdorovitě. Také zadní pneumatika reaguje ze všech čtyř strojů nejvýrazněji na zvlnění vozovky a při brzdění vykazuje největší tendenci k postavení. K tomu se přidává spíše měkké nastavení podvozku, které příliš nepasuje ke sportovnímu projevu motocyklu. Zadek Gladiusu příliš silně pumpuje, naopak vpředu jde vidlice při tvrdém brzdění na doraz.

 Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6

 Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6   Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6   Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6

Lehká, stylová a silná! Pohledná novinka s příjemným chováním hledá partnera pro všechny zpevněné cesty tohoto světa…

Ani zpomalení není u Gladiusu příliš slavnou kapitolou, pokud jej porovnáváme s tím, co předvádějí brzdy u Hondy. Přední brzda Suzuki účinkuje tupě, slibované ABS ve spojení s jedovatějším obložením by celý systém jistě vylepšilo. Zůstává ještě Kawasaki ER-6n, které je bez velkého přemýšlení možné dát nyní přídomek nenápadná. Tuhé nastavení dává prvkům odpružení solidní stabilitu v zatáčkách, jejich reakce by ale mohla být lepší. Především vidlice testovaného stroje na malých vlnách drkotala. Kolísání kvality? Možná, protože při prvních letošních testech to nápadné nebylo. Příkazy řídítek jsou přenášeny přímo, od ovladatelnosti Yamahy je však Kawasaki kousek vzdálena, zato disponuje největší volností náklonu z tohoto kvarteta – když už to začne na Kawě škrtat, je pád na dohled. Pokud ovšem člověk včas nepřibrzdí. A to se děje rovněž efektivně, i když ne s krystalicky čirým tlakovým bodem a vehemencí CBF.

  Motocykly Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a 
Yamaha XJ6   Ve dvou nebo se zavazadly? Otázka nákladu je u motocyklů vždy na místě… Kdo chce často jezdit se spolujezdcem nebo zavazadly, tomu nabízí nejlepší místo Honda. Ergonomie zde sedí a také držadla jsou dobrá. Podvozek hravě zvládá váhu pasažéra a poskytuje největší rezervy. Druhou volbou pro jízdu ve dvou je Kawasaki ER-6n. Také zde má spolujezdec příjemný úhel kolen, dobrá držadla, plocha sedla je pořádná a zadní pružicí jednotka není přetížena. ER-6n však s nákladem 177 kilogramů a poměrně tvrdým čalouněním rychle stanoví hranice dlouhým cestám. A komfort? Ale ano, jde to. Za ní následuje Yamaha – záhadou však zůstává, na co mysleli designéři při návrhu držadel Yamahy XJ6. Vlastně to lze považovat za drzost, protože člověk se tu prakticky může držet jen konečky prstů. Z hlediska podvozku se tato novinka při jízdě se spolujezdcem a zavazadly dostává až na hranice svých možností. Pro Gladius to platí v každém ohledu: úzké sedlo, pumpující zadek, nepříjemný úhel kolen – kdo jako spolujezdec vydrží na Suzuki delší dobu, musí být do řidiče zcela jistě zamilován.

###

Na závěr se zaměřme na charaktery.
Hledáte sportovní bike? Podívejte se blíže na Suzuki. Její V2 budí nadšení. S tužším nastavením pružicí jednotky a ostřejší brzdou s ABS by Gladius mohl být opravdovým silničním žihadlem. Vhodný je zvláště pro osoby menších postav. Najedete toho za rok hodně? Do užšího výběru se pak dostává Honda. Výborný dojezd, bezchybná funkce ABS pro jízdu také v zimě a dešti, ale i podvozek, který jede jako po kolejích – s Hondou CBF 600 se člověk vždy cítí jistě. Je pro vás mimořádně důležitá ovladatelnost? Pak naleznete štěstí právě s Yamahou XJ6: hravé průlety zatáčkami ve spojení s dobrými všestrannými vlastnostmi a výkonným čtyřválcem s jemným chodem. Zbývá Kawasaki ER-6n pro všechny, kdo milují extravaganci za rozumné peníze. Jadrný řadový dvouválec je v této třídě stejně jedinečný jako stranově umístěná pružicí jednotka a velmi výrazný design. A pro všechny, kdo by měli problém se zalomením řídítek, se jistě najde řešení na trhu s příslušenstvím.  





###
DETAILY:


Závěr


SROVNÁVACÍ TEST: Kawasaki ER-6n, Suzuki Gladius 650, Honda CBF 600 a Yamaha XJ6



TECHNICKÉ ÚDAJE:

Honda CBF 600
 

MOTOR
Kapalinou chlazený čtyřdobý řadový čtyřválec, dvě nahoře uložené, řetězem poháněné vačkové hřídele, čtyři ventily na válec, hrníčková zdvihátka, mazání s mokrou klikovou skříní, vstřikování, Ø 32 mm, řízený katalyzátor, alternátor  333 W, akumulátor 12 V/9 Ah, mechanicky ovládaná vícekotoučová spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka, řetěz s O-kroužky, sekundární převod 43:16.

Vrtání x zdvih 67,0 x 42,5 mm
Zdvihový objem 599 cm3
Stupeň komprese: 11,6:1
Jmenovitý výkon 57,0 kW (78 k) při 10 500 1/min
Max. točivý moment 59 Nm při 8250 1/min

PODVOZEK
Centrální trubkový hliníkový rám, motor součástí rámu, teleskopická vidlice, Ø 41 mm, nastavitelné předpětí, dvouramenná kyvná ocelová vidlice, přímo přikloubená centrální pružicí jednotka, nastavitelné předpětí, dvojitá kotoučová brzda vpředu, Ø 296 mm, dvoupístkové plovoucí čelisti, kotoučová brzda vzadu, Ø 240 mm, jednopístková plovoucí čelist.

Litá hliníková kola 3,50x17; 5,00x17
Pneumatiky 120/70 ZR 17; 160/60 ZR 17
Obutí v testu Bridgestone BT 57 vpředu „U“, vzadu „E“

ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Rozvor 1490 mm, úhel hlavy řízení 64,0 stupně, stopa 110 mm, dráha odpružení vpředu/vzadu 120/125 mm, výška sedla* 770-800 mm, hmotnost s plnou nádrží* 223 kg, náklad* 194 kg, objem nádrže/rezerva 20,0/4,0 litru.

Záruka: dva roky
Servisní intervaly: po 6000 km
Barvy: černá, stříbrná, žlutá
Cena:165 000 Kč


Kawasaki ER-6n

MOTOR
Kapalinou chlazený čtyřdobý řadový dvouválec, vyvažovací hřídel, dvě nahoře uložené, řetězem poháněné vačkové hřídele, čtyři ventily na válec, vlečná vidličková zdvihátka, mazání se suchou klikovou skříní, vstřikování, Ø 38 mm, řízený katalyzátor, alternátor 336 W, akumulátor 12 V/14 Ah, mechanicky ovládaná vícekotoučová spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka, řetěz s O-kroužky, sekundární převod 46:15.

Vrtání x zdvih 83,0 x 60,0 mm
Zdvihový objem 649 cm3
Stupeň komprese: 11,3:1
Jmenovitý výkon 53,0 kW (72 k) při 8500 1/min
Max. točivý moment 66 Nm při 7000 1/min

PODVOZEK
Příhradový ocelový rám, motor součástí rámu, teleskopická vidlice, Ø 41 mm, dvouramenná kyvná ocelová vidlice, přímo přikloubená centrální pružicí jednotka, nastavitelné předpětí, dvojitá kotoučová brzda vpředu, Ø 300 mm, dvoupístkové plovoucí čelisti, kotoučová brzda vzadu, Ø 220 mm, jednopístková plovoucí čelist.

Litá hliníková kola 3,50x17; 4,50x17
Pneumatiky 120/70 ZR 17; 160/60 ZR 17
Obutí v testu Dunlop Roadsmart

ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Rozvor 1405 mm, úhel hlavy řízení 65,5 stupně, stopa 102 mm, dráha odpružení vpředu/vzadu 120/125 mm, výška sedla* 800 mm, hmotnost s plnou nádrží* 205 kg, náklad* 177 kg, objem nádrže 15,5 litru.

Záruka: dva roky
Servisní intervaly: po 6000 km
Barvy: oranžová, černá, bílá
Cena: 175 000 Kč


Suzuki Gladius 650


MOTOR
Kapalinou chlazený čtyřdobý vidlicový dvouválec s úhlem válců 90 stupňů, příčně uložená kliková hřídel, po dvou nahoře uložených, řetězem poháněných vačkových hřídelích, čtyři ventily na válec, hrníčková zdvihátka, mazání s mokrou klikovou skříní, vstřikování, Ø 39 mm, řízený katalyzátor, alternátor 375 W, akumulátor 12 V/10 Ah, mechanicky ovládaná vícekotoučová spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka, řetěz s O-kroužky, sekundární převod 46:16.

Vrtání x zdvih 81,0 x 62,6 mm
Zdvihový objem 645 cm3
Stupeň komprese: 11,5:1
Jmenovitý výkon 53,0 kW (72 k) při 8400 1/min
Max. točivý moment 64 Nm při 6400 1/min

PODVOZEK
Příhradový ocelový rám, teleskopická vidlice, Ø 41 mm, nastavitelné předpětí, dvouramenná kyvná ocelová vidlice, centrální pružicí jednotka s pákovým systémem a nastavitelným předpětím, dvojitá kotoučová brzda vpředu, Ø 290 mm, dvoupístkové plovoucí čelisti, kotoučová brzda vzadu, Ø 240 mm, jednopístková plovoucí čelist.
Litá hliníková kola 3,50x17; 5,00x17
Pneumatiky 120/70 ZR 17; 160/60 ZR 17
Obutí v testu Dunlop Sportmax Qualifier, „J“

ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Rozvor 1445 mm, úhel hlavy řízení 65,0 stupně, stopa 104 mm, dráha odpružení vpředu/vzadu 125/130 mm, výška sedla* 790 mm, hmotnost s plnou nádrží* 201 kg, náklad* 219 kg, objem nádrže 14,5 litru.

Záruka: dva roky
Servisní intervaly: po 6000 km
Barvy: černá, černá/zelená, bílá/modrá, bílá/červená
Cena: 184 900 Kč


Yamaha XJ6


MOTOR
Kapalinou chlazený čtyřdobý řadový čtyřválec, dvě nahoře uložené, řetězem poháněné vačkové hřídele, čtyři ventily na válec, hrníčková zdvihátka, mazání s mokrou klikovou skříní, vstřikování, Ø 32 mm, řízený katalyzátor, alternátor 330 W, akumulátor 12 V/10 Ah, mechanicky ovládaná vícekotoučová spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka, řetěz s O-kroužky, sekundární převod 46:16.

Vrtání x zdvih 65,5 x 44,5 mm
Zdvihový objem 600 cm3
Stupeň komprese: 12,2:1
Jmenovitý výkon 57,0 kW (78 k) při 10 000 1/min
Max. točivý moment 60 Nm při 8500 1/min

PODVOZEK
Mostový ocelový rám, teleskopická vidlice, Ø 41 mm, dvouramenná kyvná ocelová vidlice, přímo přikloubená centrální pružicí jednotka, nastavitelné předpětí, dvojitá kotoučová brzda vpředu, Ø 298 mm, dvoupístkové plovoucí čelisti, kotoučová brzda vzadu, Ø 245 mm, jednopístková plovoucí čelist.

Litá hliníková kola 3,50x17; 4,50x17
Pneumatiky 120/70 ZR 17; 160/60 ZR 17
Obutí v testu Bridgestone BT 021 „G“

ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Rozvor 1440 mm, úhel hlavy řízení 64,0 stupně, stopa 104 mm, dráha odpružení vpředu/vzadu 130/130 mm, výška sedla* 790 mm, hmotnost s plnou nádrží* 215 kg, náklad* 185 kg, objem nádrže 17,3 litru.

Záruka: dva roky
Servisní intervaly: po 10 000 km
Barvy: bílá, žlutá, černá
Cena: 174 990 Kč

*změřené hodnoty



Kompletní článek ( +více foto, bodové hodnocení) naleznete v časopise MOTOCYKL 9/2009 .
MOTOCYKL 9/2009







Komentáře

Aktuálně
Mazda přichází s druhým faceliftem šestkového sedanu a kombi. Nový je například tvar zpětných zrcátek…

Když se řekne Lada, většina lidí si představí hranatý sedan se zadním náhonem vycházející z Fiatu 124…

Další, už 28. ročník časopisu Motocykl startujeme ve velkém stylu – dvojčíslem! Najdete v něm extra…


Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: