MC 1+2/18 právě v prodeji
V aktuálním čísle najdete:
Super Duke R po 50 000 km
Yamaha R1 po 20 letech
Ducati Panigale V4

najdete ve všech dobrých trafikách

zavřít informace
Motocykl online
Chci inzerovat

Seznam ojetých motocyklů

Servis

24.12.2010

Přehled článků o ojetinách na webu motocykl-online.cz

Jak zní ona otřepaná, leč pravdivá fráze? Že bez minulosti by nebylo současnosti ni budoucnosti? Někteří lidé se k ojetým motocyklům staví zády a přejí si, aby snad takové již definitivně zmizely z našich motocyklových životů. Nás ale motocykly staršího data výroby nepřestávají fascinovat (a podle ohlasů ani naše čtenáře) a važíme si jich. Web motocykl-online.cz se celý rok snažil přinášet užitečné a take trvanlivé články o ojetinách, které jsou podle nás dobrou volbou i v dnešních nejistých časech.

 MOTOCYKL + MOTOCYKL online Testopis: Royal Enfield


Obsah tohoto seznamu je vlastně přehledem všech těchto článků na našem webu a pro větší zajímavost se pokusíme odprezentovat vybrané motocykly tak, jako to dělaly motocyklové katalogy a časopisy v době největší slávy těchto modelů. Nestačí jen konstatovat, že starší motocykly jsou pomalejší, slabší, nemotornější a nebrzdí - některé biky si své skvělé vlastnosti přenesly napříč časem a také dnes jsou schopny konkurovat supermoderním novinkám. Kliknutím na názvy motocyklů se dostanete na článek příslušného modelu, kliknutím na fotografie se dostanete do fotogalerie motocyklu a prolink v textové části vás zavede na technické údaje daného stroje.     



 Motocykly Aprilia RSV Mille


APRILIA RSV MILLE



MOTOCYKL časopis 9/98:
Celkově působila Aprilia RSV Mille při svém prvním vystoupení velmi dobrým dojmem. Pokud jde o štít a ergonomii, je pro každodenní používání vhodnější než Ducati 916, pokud jde o rám a výkon motoru, je sportovnější než Honda VTR 1000 F Firestorm.


MOTOCYKL katalog 2000:
Uvedení sportovního dvouválece se ukázalo jako velmi úspěšné, po světě si pro něj přišlo 6000 zákazníků. Celková koncepce dvouválcového motoru s válci do V v úhlu 60 stupňů umístěného v hliníkovém páteřovém rámu přesvědčila.Pro rok 2000 se Aprilia RSV Mille spokojila s detailními zlepšeními. K nejnápadnějším patří nové barevné provedení v kombinaci žluté a šedé a modré a šedé. Technické změny se týkají spojky, vstřikování a zadního tlumiče. Navíc obložení ze spékaného kovu má zlepšit poněkud chabý výkon brzd.

 
 Motocykly Aprilia RSV Mille



 Motocykly Ducati Monster 900 2001


 DUCATI M900 MONSTER


MOTOCYKL katalog 2000:
Ducati obdařila Monster 900 řízením motoru a vačkovým hřídelem z typu Ducati SS900 ie a převodovkou z Ducati 748. Výkon zvýšený ze jmenovitých 67 na mocných 78 koní dělá z devítistovky “monstrum mezi Monstery”. K tomu, aby jezdec měl alespoň vizuálně pod kontrolou vytáčení živého dvouválce do V, zdobí poprvé kokpit rodiny Monster take otáčkoměr. Je to jedno z četných modelových vylepšení, se kterými se setkáváme letos u všech těchto motocyklů.




 Motocykly Honda CBR900RR FireBlade 2002-2003 (954)


HONDA CBR 900/1000 RR FIREBLADE - modely se vstřikováním paliva



MOTOCYKL katalog 2001:
Honda CBR 900 RR vás bude rozmazlovat extrémními jízdními výkony a všestranností. Model vstupuje již do desáté sezony, ale od loňska v úplně nové podobě. Nově koncipovanému čtyřválcovému motoru, jehož hmotnost byla snížena o 30% chybí sice několik koní ve srovnání s Yamahou YZF-R1, které chce konkurovat, ale zato nabízí vzorové čistění výfukových plynů s řízeným katalyzátorem a elektronickým vstřikem. Rychlosti 200 km/h dosáhne za 8,3 s. Ale Honda Fireblade umí ještě víc. Má vynikající ovladatelnost díky perfektnímu podvozku.s kývačkou uloženou v motorové skříni. Stejně dokonale fungujíi obrovské kotouče přední brzdy.


MOTOCYKL časopis 3/04:
Je to bez debaty, Honda CBR 1000 RR Fireblade je prvotřídním strojem. Takovým, který se svěřuje spíše subtilním způsobem než reklamními superlativy. Na okruhu to jde stále rychleji, stupeň náklonu i otáčky rostou, brzdné body se posunují stále blíže k zatáčkám. Jezdec - a to je příznačné pro kvalitu tohoto motocyklu - to vše bere zcela samozřejmě. Nemusí se zabývat nedostatkem točivého momentu v nízkých otáčkách, ani se obávat exploze výkonu při jejich zvýšení.


MOTOCYKL časopis 6/07:
Přestože z hlediska špičkového výkonu nedokáže s nejlepšími držet krok a navzdory výrazným reakcím zatížení je to třetí místo ve velkém testu litrových superbiků - což svědčí pro přesvědčivou celkovou koncepci Hondy CBR 1000 RR Fireblade.


 Motocykly Honda CBR1000RR 2004-2005



 Motocykly KAWASAKI W 650


KAWASAKI W650


MOTOCYKL katalog 1999:
Tak stará, a přece tak nová: nejnovější interpretace Kawasaki na téma retromotocykl se jmenuje W 650 a spojuje v sobě moderní techniku s klasickým anglickým designem, Paralelní dvouválec o objemu 675 ccm s výrazným královským hřídelem, kde jeden vačkový hřídel řídí čtyři ventily pro jeden válec. Klasický je i podvozek: dvojitý trubkový rám, dvě pružící a tlumící jednotky a teleskopická vidlice s dobrými starými krycími měchy. K tomu všemu se hodí kola s drátěnými paprsky a zadní kolo malého formátu 130/80-18.




 Motocykly Suzuki GSX-1300R Hayabusa 1999- 2007


SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA



MOTOCYKL časopis 7/2000:
Hayabusa je důsledně aerodynamická. Blinkry spolu se vstupy náporového sání vzduchu jsou zakomponovány do přední partie kapotáže. Kokpit je v podstatě tradiční až na cejchování tachometru, které končí hodnotou 340 km/h. Stabilní podvozek a silný podvozek jsou hlavní devízy stroje Suzuki Hayabusa.


MOTOCYKL katalog 2001:
Pořádný kus motocyklu, ale přesto hravě ovladatelný, to je slavná Suzuki Hayabusa, která se postarala o velký rozruch magickým číslem 300 (km/h). Vzhledově se tento dravec po svém objevení na Intermotu 98 moc nelíbil. Ale co je to proti výkonu 175 koní při 9800 1/min, točivému momentu 138 Nm při 7000 1/min a hlavně 300 km/h! Tady musela ustoupit estetika aerodynamice. Debaty u stolů  stálých hospodských hostů již umlkly a dnes je Suzuki Hayabusa považována za ideální sportovně cestovní motocykl se silným motorem, stabilním podvozkem, vhodný pro každý den. Jezdecká pozice vyhoví všem a take spolujezdec si najde své místečko. 


MOTOCYKL časopis 11/08:
Na nové Suzuki Hayabuse nadchne dobře ovladatelný výkon nových dimenzí. Maximální rychlost ve spojení s razantním zrychlením a mohutným tahem poskytuje nezaměnitelý pocit síly bez konce, čtyřválec má navíc velmi kultivovaný chod. Slabší brzdy a ABS je Achillovou patou této královny dálnic.  

 Motocykly Suzuki GSX 1300 R Hayabusa



 Motocykly Suzuki V- Strom 1000


SUZUKI DL 1000 V-STROM


MOTOCYKL katalog 2007:
Svět je plný paradoxů. Velká Suzuki V-Strom je zcela zastíněna svým menším sourozencem, dokonce ani v bodovém hodnocení se nemůže pochlubit lepšími výsledky. Tisícovce tady nepomůže ani mnohem silnější motor, který dokáže svou příkladnou elasticitou zastínit většinu svých konkurentů. Jeho nastavení nedává důvod ke stížnostem, spotřeba je rovněž vynikající. Už proto by si zasloužil lépe nastavený podvozek a progresivnější přední vidlici. Zachránit ho nemůže ani vysoký komfort, dostatek prostoru pro oba cestující a dobré zpracování. Důvod je zřejmý: zatímco si lze za příplatek vybavit malého V-Stroma systémem ABS, jeho velkému bratru byla tato možnost odepřena. Škoda.




 Motocykly Yamaha XJ600N / S Diversion 2000-


YAMAHA XJ 600 S DIVERSION



MOTOCYKL katalog 1997:
Nejnápadnější novinkou Yamahy XJ 600 S Diversion je přetvořená polokapotáž s integrovanými blikači a změněným světlometem. Jinak má XJ 600 S stejné úpravy jako verze XJ 600 N: motor byl opatřen novým chladičem oleje, novými karburátory a benzinovým čerpadlem. Pro lepší ovládání se přestěhovala páčka sytiče na řidítka. Pod sedlem je nyní dost místa pro U-zámek a na sedle pohodlně cestují dva lidé. V prodejní síti oficiálního dovozce stojí Diversion 188 829 Kč.


MOTOCYKL katalog 1999:
Kdo hledá cenově příznivý motocykl pro každý den, ten si dobře poradí s modelem Yamaha XJ 600 S Diversion. Každodenní stres, dvojnásobné zatížení, male útěky mimo město i velké cesty – není nic, co by Yamahu Diversion 600 přivedlo do rozpaků. Tato motorka nepředváví žádné mistrovské výkony, ale zato s ní nikdy a nikde nebude nějaký zásadnější problem. Zásluhu na tom má cílevědomá údržba modelu, v jejímž rámci mohly být postupně odstraněny případné slabosti.podvozku a motoru. Věcí vkusu zůstává jako dříve I plynulý projev čtyřválcového motoru. 




 Motocykly Yamaha XJ 900 Diversion


 YAMAHA XJ 900 S DIVERSION


MOTOCYKL katalog 2000:
Je velká, má pohodlně vyladěné odpružení, velkou palivovou nádrž a pružný čtyřválcový motor s razantním záběrem. Jako poslední velký čtyřválec uplatňuje sekundární převod kloubovým hřídelem. Má dost místa pro dva I pro plno zavazadel, účinnou polokapotáž, brzdové zařízení z modelu FZR 1000 a co je důležité – má také neporazitelně příznivou cenu. To je Yamaha XJ 900 S Diversion. Její podvozek není nejlepší z hlediska ovladatelnosti a stability při vysokých rychlostech, ale na to jsou tu jiné motocykly.



  Motocykly Yamaha XJR1300 1999


 YAMAHA XJR 1300


MOTOCYKL katalog 1999:
Větší je lepší, to si mysleli u Yamahy a nahradili model XJR 1200 modelem XJR 1300. Výkon a točivý moment nové Yamahy XJR jsou na vysoké úrovni a stejně tak I kvality renovovaného podvozku. K dispozici je v tmavě zelené a černé barvě, Kromě toho jsou v omezené, to jest speciální nabídce k dispozici dvě verze XJR SP s vysoce kvalitními pružícími a tlumícími element a brzdami. Jedna je v červeno-černo-bílém designu Yamahy pro americkou závodní sérii AMA a druhá v tmavě modré metalické barvě.




 

Nejširší nabídku ojetých motocyklů naleznete na www.tipmoto.cz, www.motoinzerce.cz a www.smoto.cz



Komentáře

Aktuálně
Mazda přichází s druhým faceliftem šestkového sedanu a kombi. Nový je například tvar zpětných zrcátek…

Když se řekne Lada, většina lidí si představí hranatý sedan se zadním náhonem vycházející z Fiatu 124…

Další, už 28. ročník časopisu Motocykl startujeme ve velkém stylu – dvojčíslem! Najdete v něm extra…


Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: