MC 1+2/18 právě v prodeji
V aktuálním čísle najdete:
Super Duke R po 50 000 km
Yamaha R1 po 20 letech
Ducati Panigale V4

najdete ve všech dobrých trafikách

zavřít informace
Motocykl online
Chci inzerovat

Kawasaki modernizuje motokrosovou dvěpade

Nový model

23.05.2016

KX250F prošla pro příští sezonu důkladnou modernizací. Továrna slibuje výrazné zrychlení na trati oproti předchozímu modelu.

Ve srovnávacím testu čtyřdobých dvěstěpadesátek (MC 1+2/2016) skončila letošní KX250F ve srovnávacím testu až na posledním, pátém místě. Nový model by to měl napravit: pozměněna byla geometrie podvozku, motor má ještě větší výkon, zapracovalo se na ovladatelnosti i snížení hmotnosti.

Kawasaki je první továrnou, která u motokrosového motoru používá dvě vstřikovací trysky. Má se tím zlepšit efektivita spalování, tedy zvýšit výkon a zlepšit reakci na plyn. Motor je vybaven řídicí jednotkou, která umožňuje dodatečné naladění charakteristiky motoru na konkrétní trať. Nechybí ani tovární launch-control, tedy optimalizace trakce při startech. Oproti předchozímu modelu prošel modernizací i podvozek – přední vidlice SFF by měla snést větší zatížení na doskocích, roletách a přinést větší stabilitu při brzdění do zatáček. Centrální pružicí jednotka je vybavena novou, lehčí pružinou.

Kroska kromě inovací na motoru a podvozku nabízí i širokou možnost individualizace – stupačky je možné namontovat ve dvou různých pozicích, stejně tak je možné zvolit pozici řídítek. Zapracovalo se i na celkové ergonomii (užší stavba stroje) a pozici těžiště. To vše má ještě zlepšit ovladatelnost KX250F.

Nahoru

Komentáře

Aktuálně
Mazda přichází s druhým faceliftem šestkového sedanu a kombi. Nový je například tvar zpětných zrcátek…

Když se řekne Lada, většina lidí si představí hranatý sedan se zadním náhonem vycházející z Fiatu 124…

Další, už 28. ročník časopisu Motocykl startujeme ve velkém stylu – dvojčíslem! Najdete v něm extra…


Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: