MC 1+2/18 právě v prodeji
V aktuálním čísle najdete:
Super Duke R po 50 000 km
Yamaha R1 po 20 letech
Ducati Panigale V4

najdete ve všech dobrých trafikách

zavřít informace
Motocykl online
Chci inzerovat

Honda CB900F Hornet



Motor
Motor kapalinou chlazený 4 dobý, 16 ventilů, 4 válcový řadový, úhel válců, DOHC
Zdvihový objem 919 cm3
Vrtání x zdvih 71 x 58 mm
Kompresní poměr 10,8:1
Maximální výkon 110 k (80 kw) při 9000 (ot/min)
Maximální točivý moment 92 Nm 6500 (ot/min)
Plnění motoru PGM-FI vstřikování paliva, 36 mm průměr difuzoru
Přenos výkonu
Převodovka 6ti stupňová převodovka
Spojka mechanicky ovládaná, mokrá skříň, vícelamelová
Primární převod 2.688 (43/16)
Rám, odpružení
Rám ocelový trubkový příhradový
Nastavitelná nastavitelné přepětí a útlum
Dráhy odpružení 120/128 mm
Zadní odpružení monoshock
Závěs / stopa 65° / 98 mm
Rozvor 1460 mm
Brzdy
Brzdy vpředu 296 mm plovoucí dvojitá kotouč, 4 pístkový třmen
Brzdy vzadu 240 mm kotouč, 1 pístkový třmen
Pneumatiky
Přední kolo 3,50 x 17 hliníková slitina
Přední pneumatika 120/70 17
Zadní pneumatika 180/55 17
Rozměry, hmotnost
Výška sedla 795 mm
Světlá výška 145 mm
Objem nádrže 19 l (rezerva 4 l)
Hmotnost 194 kg
Celková hmotnost 218 kg
Jiné údaje
Typ startéru elektrický
Akumulátor 12V / 10AH
Převodovka
První stupeň 2.769 (36/13)
Druhý stupeň 2.000 (26/13)
Třetí stupeň 1.600 (24/15)
Čtvrtý stupeň 1.368 (26/19)
Pátý stupeň 1.227 (27/22)
Šestý stupeň 1.130 (26/23)

Komentáře

Aktuálně
Mazda přichází s druhým faceliftem šestkového sedanu a kombi. Nový je například tvar zpětných zrcátek…

Když se řekne Lada, většina lidí si představí hranatý sedan se zadním náhonem vycházející z Fiatu 124…

Další, už 28. ročník časopisu Motocykl startujeme ve velkém stylu – dvojčíslem! Najdete v něm extra…


Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: